Exotenwacht

De vraag

Eigenaar Johan van der Meulen vroeg of ik kon helpen bij de branding van het bedrijf Invasieve Exotenwacht. Een bedrijf dat instellingen en (natuur)organisaties helpt gevaarlijke planten zoals reuzenberenklauwen en Japanse duizendknoop te verwijderen. Johan had het bedrijf onlangs overgenomen en wilde een betrouwbare indruk overbrengen. Want hoewel het een jong bedrijf is, heeft het dankzij vaste partners veel expertise in huis.

Het antwoord

Eerst hebben we gekeken naar de naam. Deze hebben we vereenvoudigd naar het makkelijker uit te spreken Exotenwacht. Ook hebben we de huisstijl aangescherpt, als onderdeel van de branding.

Hierna hebben we op basis van interviews website-content (in bijpassende toon) ontwikkeld en met de voorbeeldprojecten voegt Exotenwacht de daad bij het woord.

Nieuwsgierigheid wekken op met de pay-off 'Koud kunstje': een verwijzing naar de (unieke) bevriesmethode.

Bekijk de website van Exotenwacht.

Image