Een sterk merk trekt de juiste klanten aan.

Ik bouw dit voor je. En help jouw bedrijf groeien met strategie, content en teksten.
Image

Heb je het idee dat je meer uit je website, socials of andere middelen kunt halen?

Maar wil je niet (meer) mensen in dienst hebben hiervoor?

Zoek je een sparringpartner die net zo hard voor je merk knokt als jij?

En strategisch en creatief met je meedenkt?

Wil je meer of juist andere klanten?

Maar worstel je om dit voor elkaar te krijgen?

Hoi. Mijn naam is Jan.

En dankzij mijn aanpak:

1. Bereik jij wekelijks een groter publiek

Door structureel klantgericht te communiceren.

2. Neem ik je werk uit handen

Zodat jij je kan richten op je business.

3. Krijg je advies over hoe het beter kan

Wat jou helpt makkelijker te verkopen.

Hiermee help ik je

Image

Social media en website

  • Strategie
  • Social posts
  • Webteksten
Image

Content

  • LinkedIn Ghostwriting (voor founders en CEO's)
  • Artikelen voor web en print
  • Klantinterviews
Image

Merk

  • Merkstrategie + reclameboodschap
  • Communicatie-advies
  • Branding-advies

Eerst zien. Dan geloven.

Snap ik. Zo ben ik ook. Daarom heb ik een aanbieding. Deel jouw website met me. Ik geef je een advies voor € 49,- . In een gesprek van 30 minuten.
Laat maar komen!

Anderen over mij

Image
Image

We krijgen veel reacties op onze posts. En onze nieuwe webteksten hebben onder andere geleid tot meerdere sollicitaties.

Lolke Hiemstra | directeur Hielke Nijp

Image
Image

We vonden het lastig om het verhaal van onze school goed op papier te krijgen. Jan pakte meteen de kern. Nu hebben we een verhaal waar iedereen achter staat.

Wybren Dijkstra | directeur obs De Opslach

Image
Image

Jan heeft een compleet merk uit de grond gestampt dat precies past bij onze persoonlijkheid en doelgroep.

Johan van de Meulen | Spikers Uitzendgroep

Image

Jan Hoogland

Creatief en commercieel

Als zoon van een Friese kinderboekschrijfster en een huizenverkoper ben ik een combinatie tussen creatief en commercieel.

Ik ga altijd op zoek naar de vraag van de klant van mijn opdrachtgevers en wil ontdekken wat het originele verhaal is van mijn opdrachtgever. Want dát blijft hangen.

Goede communicatie bestaat uit 3 onderdelen:

  • Duidelijk (waarmee help jij je klanten het meest?)
  • Origineel (hoe gaan mensen jou onthouden?)
  • Gericht (waar zijn jouw ideale klanten?)

Dit gebruik ik om jou te helpen met het aantrekken van de juiste klanten.

Wekelijks werken aan een merk dat klanten aantrekt? Ik neem het voor je uit handen.

Contact

Wil jij groeien met je bedrijf? Zoek je iemand die ideeën heeft voor jouw merk? Het verhaal scherp op papier zet en kan delen met jouw favoriete klanten?

Laten we digitaal kennismaken. Of fysiek. Nog beter.