Een sterk merk trekt de juiste klanten aan.
Heb je het idee dat je meer uit je website, socials of andere middelen kunt halen?
Zoek je een sparringpartner die net zo hard voor je merk knokt als jij?
Wil je meer of juist andere klanten?
Hoi. Mijn naam is Jan.
En dankzij mijn aanpak:
1. Bereik jij wekelijks een groter publiek
Door structureel klantgericht te communiceren.
2. Neem ik je werk uit handen
Zodat jij je kan richten op je business.
3. Krijg je advies over hoe het beter kan
Wat jou helpt makkelijker te verkopen.
Hiermee help ik je
Social media en website
- Strategie
- Social posts
- Webteksten
Content
- LinkedIn Ghostwriting (voor founders en CEO's)
- Artikelen voor web en print
- Klantinterviews
Merk
- Merkstrategie + reclameboodschap
- Communicatie-advies
- Branding-advies
Eerst zien. Dan geloven.
Anderen over mij
We krijgen veel reacties op onze posts. En onze nieuwe webteksten hebben onder andere geleid tot meerdere sollicitaties.
Lolke Hiemstra | directeur Hielke Nijp
We vonden het lastig om het verhaal van onze school goed op papier te krijgen. Jan pakte meteen de kern. Nu hebben we een verhaal waar iedereen achter staat.
Wybren Dijkstra | directeur obs De Opslach
Jan heeft een compleet merk uit de grond gestampt dat precies past bij onze persoonlijkheid en doelgroep.
Johan van de Meulen | Spikers Uitzendgroep
Jan Hoogland
Creatief en commercieel
Als zoon van een Friese kinderboekschrijfster en een huizenverkoper ben ik een combinatie tussen creatief en commercieel.
Ik ga altijd op zoek naar de vraag van de klant van mijn opdrachtgevers en wil ontdekken wat het originele verhaal is van mijn opdrachtgever. Want dát blijft hangen.
Goede communicatie bestaat uit 3 onderdelen:
- Duidelijk (waarmee help jij je klanten het meest?)
- Origineel (hoe gaan mensen jou onthouden?)
- Gericht (waar zijn jouw ideale klanten?)
Dit gebruik ik om jou te helpen met het aantrekken van de juiste klanten.
Contact
Wil jij groeien met je bedrijf? Zoek je iemand die ideeën heeft voor jouw merk? Het verhaal scherp op papier zet en kan delen met jouw favoriete klanten?
Laten we digitaal kennismaken. Of fysiek. Nog beter.